Pomembne marketinške veščine za izgradnjo uspešne blagovne znamke

Za izgradnjo uspešne blagovne znamke potrebujemo ekipo, ki ima zelo širok spekter marketinških veščin, vključno z mehkimi in trdimi veščinami ter nekaterimi osnovnimi organizacijskimi sposobnostmi.

Vendar vse le ni tako enostavno. Postavitev ekipe, ki ima vse potrebne veščine, nam daje prednost pred konkurenco, še večja umetnost pa je uspešno združevanje ljudi z različnim talentom. To pa nam daje veliko prednost pri izgradnji uspešne blagovne znamke.

Če ste v fazi sestavljanja ekipe, potem nikakor ne spreglejte naslednje marketinške veščine.

Mehke marketinške veščine

1. Verbalna in pisna komunikacija ter predstavitvene veščine

Marketing zahteva močne komunikacijske in predstavitvene veščine. Uspešna komunikacija med člani ekipe in naročniki je ključnega pomena za uspešno sodelovanje. Zato so še posebej pomembne veščine komuniciranja s sodelavci in vodjem ter komunikacija s ciljno publiko in naročniki preko različnih kanalov.

Ne pozabimo tudi na veščine medosebne komunikacije, pri katerih je osrednjega pomena način komunikacije. Sestavni del marketinga pa so tudi sposobnosti uspešnih predstavitev projektov znotraj ekipe, naročnikom in drugi publiki.

2. Organizacijske sposobnosti in sposobnosti upravljanja s časom

Pogosto se zgodi, da moramo oglaševalci voditi več projektov hkrati, zato nam organizacijske sposobnosti pomagajo, da smo vedno na pravi poti in da so projekti izpeljani znotraj dogovorjenih rokov. Marketinške veščine poleg dobre organizacije tako vključujejo tudi sposobnost prilagajanja spreminjajočim se situacijam, ki so v marketingu zelo pogoste.

3. Osredotočenost na raziskave

Velik del marketinga zahteva preverjanje konkurence, iskanje idej za nove izdelke, iskanje vplivnežev, preverjanje novih orodij in seveda raziskovanje svoje ciljne publike. Oglaševalci, ki raziskujejo, oblikujejo strategijo in načrtujejo, so pomemben doprinos pri izgradnji blagovne znamke.

4. Strast do številk in analitike 

Z raziskavami so vedno povezane tudi analize. In ker je pristop, podprt s podatki, v marketingu ključ do uspeha, je zato veliko dela s številkami. Zaradi tega potrebujemo v svojih vrstah osebe, ki so vešče pri delu z različnimi podatki in imajo posebno strast do opravljanja raznih analiz.

Trde marketinške veščine

5. Razvijanje strategij

Pri oblikovanju marketinške ekipe je pomembno, da imamo na vrhu nekoga, ki je sposoben razviti celoten marketinški program in ga uskladiti s podjetjem. Na primer, če iščemo vodjo vsebinskega marketinga, mora ta dobro poznati strategijo vsebine, hkrati pa razumeti pomen vsebine za celoten marketinški plan.

6. Uredniško načrtovanje, urejanje in lektoriranje

V ekipi moramo meti tudi nekoga, ki je odgovoren za uredniško načrtovanje, torej, kakšno vsebino potrebujemo. Velike ekipe imajo lahko več oseb s takšnimi veščinami, pri čemer je ključnega pomena poznavanje vseh uredniških orodij ter urejanje in lektoriranje vsebine preden je objavljena.

7. Ustvarjanje vsebin

Veščine ustvarjanja vsebin se nanašajo tako na pisce, kot tudi na grafične oblikovalce, snemalce video vsebin, podkasterje in druge. Pisci morajo imeti dobre veščine pisanja, hkrati pa morajo poznati bistvo blagovne znamke. Za čim bolj prepričljivo vsebino lahko najamemo tudi tekstopisce.

Grafični oblikovalci morajo obvladati ustvarjanje vsebine za različne kanale, kot so spletne strani, družbena omrežja in drugo. Nekateri grafični oblikovalci obvladajo tudi snemanje videoposnetkov, za daljše videoposnetke pa je priporočljivo najeti profesionalnega snemalca.

9. SEO optimizacija

SEO optimizacija pomaga spletni vsebini povečati organski promet, zato je pomemben del marketinških ekip. Strokovnjak za SEO mora poznati različna orodja za optimizacijo spletnih strani, s pomočjo katerih izvaja in analizira kampanje. 

9. Trženje na družbenih omrežjih

Trženje na družbenih omrežjih postaja vse bolj pomemben segment digitalnega marketinga. Strokovnjak na tem področju mora natančno razumeti družbena omrežja in slediti vsem aktualnim trendom. Družbena omrežja mora ustrezno izbrati glede na določeno marketinško kampanjo in ciljno publiko, hkrati pa mora vedeti vse o ustvarjanju vsebine za družbena omrežja in znati uporabljati primerna programska orodja.

10. E-mail marketing

Trženje preko elektronske pošte (angl. e-mail marketing) ima prav tako pomembno vlogo pri delitvi naše vsebine. Strokovnjak na tem področju ustvarja pravo vrsto vsebine za različne namene, pomaga pritegniti nove naročnike in pripomore k večji zvestobi strank.

11. Veščine plačljivega oglaševanja

Pri oblikovanju ekipe ne smete pozabiti tudi na strokovnjaka za plačljivo oglaševanje, in sicer za oglaševanje preko družbenih omrežij in spletne iskalnike. Pri tem je ključnega pomena pravilno razporejanja svojega proračuna, kako ciljati na pravo občinstvo, poznavanje A/B testiranja in neprestano sledenje rezultatom.

12. Oblikovanje spletnih strani, razvijanje in upravljanje

Kakovostna spletna stran je ogledalo vsakega podjetja, zato je prav tako pomemben del vsakega marketinga. V svoji ekipi morate poskrbeti za oblikovalca spletnih strani, ki obvlada uporabniški vmesnik spletnega mesta in uporabniško izkušnjo. Da bo postala spletna stran tudi funkcionalna, pa potrebujete usposobljenega programerja. Za upravljanje spletnega mesta potrebujete nekoga, ki dobro pozna sistem za upravljanje s spletnimi vsebinami kot je na primer WordPress.

13. Sposobnost analize podatkov

Ena izmed najbolj zaželenih marketinških veščin je analiza podatkov, saj trženje lahko uspeva le na podlagi dobre analize podatkov in številk. Tovrstno delo zahteva veliko sposobnosti, predvsem pa dobro poznavanje različnih orodij, dobro razumevanje in interpretiranje vseh vrst podatkov, razumevanje vedenja strank, poznavanje uporabne vrednosti podatkov in njihova vizualizacija ter še mnogo drugega.

Organizacijske sposobnosti

14. Sposobnost sodelovanja

Marketinška ekipa neprestano sodeluje tudi z drugimi ekipami v podjetju, kot je prodaja, proizvodnja, finance, pravni oddelek in drugi. Zato mora vsak član ekipe dobro vedeti, kako komunicirati z ostalimi ekipami v podjetju kot tudi zunanjimi deležniki.

15. Sposobnost timskega dela

Timsko delo je marketinška veščina, ki loči dobro od odličnega. Zato že pri izbiri članov ekipe preverite, ali so timski igralci ali bolje funkcionirajo kot posamezniki.

16. Ujemanje s kulturo podjetja

Nekdo ima lahko odlično razvite določene veščine ki jih potrebujete, vendar če se ne ujema s kulturo blagovne znamke, bo delo s tako osebo zelo naporno. Prepričajte se, da nove člane ekipe njihovo delo navdušuje, jih dodatno motivira in prispeva k njihovemu osebnemu razvoju.

17. Tržna naravnanost

Vsi člani ekipe morajo imeti pravo tržno naravnanost, zato morajo imeti dobro razvite sposobnosti osredotočenosti, samostojnega in skupinskega dela, imeti morajo željo po učenju, izobraževanju, sprejemati povratne informacije ter biti pripravljeni tudi eksperimentirati.

Ključne marketinške veščine v prihodnosti

Po nekaterih podatkih in raziskavah naj bi v bližnji prihodnosti prišle v ospredje še nekatere druge marketinške veščine, ki se pojavljajo v koraku z razvojem internetne tehnologije. To so na primer poznavanje iskalnega marketinga, mobilnega marketinga, umetne inteligence, marketinške avtomatizacije ...

Za oblikovanje marketinške ekipe je potrebno veliko truda in časa. Seveda pa se lahko temu izognete, če se odločite za sodelovanje z našo digitalno agencijo, ki bo notranji marketing ekipo uspešno nadomestila. V naši ekipi so združeni člani z različnimi talenti in marketinškimi veščinami, ki delujejo kot eno z enim skupnim ciljem – izgradnja uspešne blagovne znamke.

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 30 339 142
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram