Ali vaše podjetje resnično potrebuje notranji marketing oddelek?

Vaše podjetje raste in ugotovili ste, da je prišel čas tudi za (dodatno) naložbo v (digitalni) marketing. In na tem mestu se verjetno vprašate ali potrebujete notranji marketing oddelek ali se raje na drugi strani odločiti za digitalno agencijo. Pri odločitvi je potrebno upoštevati številne dejavnike in si odgovoriti na nekaj ključnih vprašanj.

Si lahko privoščite notranji marketing oddelek?

Digitalni marketing je postal obvezen del vsakega podjetja, ki si želi biti konkurenčen na trgu. Zavedati se moramo, da je notranji marketing oddelek učinkovit le, če pokriva vsa področja digitalnega marketinga. Za to pa morate zaposliti dovolj veliko ekipo strokovnjakov, kar pomeni, da lahko zelo hitro presežete svoj proračun. Tako se je pred začetkom oblikovanja ekipe za digitalni marketing potrebno vprašati ali si notranjo ekipo za digitalni marketing sploh lahko privoščite. Poleg plače za zaposlene ne pozabite tudi na programsko opremo, ugodnosti za zaposlene in vse ostale skrite stroške (ali investicije!).

Oglejmo si nekaj glavnih stroškov povezanih z oblikovanjem notranje ekipe za digitalni marketing.

Bistveni člani notranje marketing ekipe

Vzpostavitev notranje ekipe različnih strokovnjakov vas bo stalo kar nekaj denarja. Glavni razlog za to je, ker digitalni marketing ni področje le za eno osebo, ampak je za uspeh potreben pester nabor različnih veščin. 

Glede na cilje vaše strategije digitalnega trženja, boste v svoji ekipi strokovnjakov zagotovo potrebovali strokovnjaka na področju SEO optimizacije, spletnega razvoja, odnosov z javnostmi, upravljanja vsebine, sistemov avtomatizacije in še mnogo drugega. Že samo za trženje vsebin boste v svojih vrstah potrebovali na primer kreatorja vsebin, urejevalca besedil, grafičnega oblikovalca in upravitelja družbenih omrežij.

Stroški zaposlovanja, plače in ugodnosti

Zaposlovanje strokovnjakov na področju digitalnega marketinga vas lahko stane veliko denarja, še posebej, če želite usposobljene strokovnjake. Stroški za enega zaposlenega vključujejo izplačilo plače, razne ugodnosti in bonusi kot je na primer izplačilo provizij. Nekaj več o višini plač v marketingu in prodaji lahko najdete tukaj.

Usposabljanje in izobraževanje

Tudi najbolj izkušeni strokovnjaki se morajo neprestano izobraževati. Digitalni marketing je področje, ki se neprestano razvija, zato je potrebno biti vedno na tekočem z vsemi novostmi. pri oblikovanju notranje ekipe za digitalni marketing upoštevajte, da se bodo morali zaposleni nenehno izobraževati za prodajo vašega izdelka ali storitve.

Programska oprema in orodja

Popolnoma jasno je, da za opravljanje svojega dela vsi omenjeni strokovnjaki potrebujejo tudi ustrezno programsko opremo, kot so na primer:

  • programska oprema za upravljanje projektov,
  • programska oprema za avtomatizacijo prodajnih procesov,
  • programi za grafično oblikovanje
  • programi za urejanje video vsebin
  • dodatna orodja za SEO optimizacijo spletne strani

Vsa programska oprema mora biti licencirana, k čemer je potrebno prišteti še vse režijske stroške povezane z zaposlenimi, telefon, računalnik in še mnogo drugega, kar je povezano z njihovim delom.

Imate za zaposlovanje dovolj časa?

Na trgu dela je veliko strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, zato si boste morali za zaposlovanje novih članov marketing oddelka vzeti veliko časa. Še posebej, če iščete talentirane člane tima. In tudi potem, ko boste našli nove člane ekipe, bo preteklo kar nekaj časa, da boste nove člane seznanili s podjetjem, jih uvedli v delo in jih po potrebi dodatno izobraževali.

Čeprav vam postopek izbire digitalne agencije vzame tudi nekaj truda, pa je čas najema bistveno krajši. In ker se v agenciji vsakodnevno spopadamo z različnimi projekti, lahko zelo hitro v celoti prevzamemo tudi digitalni marketing vašega podjetja. V naših vrstah imamo zaposlene izključno usposobljene ljudi, ki svoje delo dobro obvladajo.

InHouse marketing agency vam lahko pomaga

Dejstvo je, da boste zelo hitro porabili veliko denarja in truda za izgradnjo notranje ekipe za digitalni marketing, še posebej, če pričakujete uspeh. Zato pozabite na željo po zaposlovanju novih ljudi, usposabljanju, kupovanju drage programske opreme in druge stroške. 

Namesto tega raje razmislite o naši ekipi strokovnjakov, ki bo brez dodatnih stroškov poskrbela za vašo spletno prepoznavnost in večjo prodajo. Naša ključna konkurenčna prednost je v tem, da smo za vse naše naročnike praktično del njihove marketing ekipe oziroma marketing ekipo učinkovito nadomeščamo.

To pomeni, da pri svojem delu uporabljamo različne strategije trženja, smo izredno odzivni, vedno dostopni in učinkoviti. Pri tem pa boste prihranili na stroških povezanih s plačo, ugodnostmi, programsko opremo in še mnogo drugega. Prepričani smo, da se vam bo sodelovanje z nami kmalu obrestovalo. Vas zanima več o sodelovanju? Vstopite v stik z nami.

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 30 339 142
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram