Glavni cilj marketinga je prepričati ljudi, da kupijo vaš izdelek ali storitev. Vendar vse le ni tako enostavno, saj ima podoben cilj tudi vaša konkurenca. Zato je digitalni marketing obvezen del vsakega podjetja, vendar le, če je kakovosten. V nasprotnem primeru postane le še dodatni strošek.
Ne glede na to, ali ste malo, srednje ali veliko podjetje, digitalni marketing potrebujete, ker vam nudi dodatno podporo in spodbudo, da se prebijete v svet. In če menite, da si digitalnega marketinga ne morete privoščiti, je takšno prepričanje zmotno vse dokler ne boste spoznali, da je to pravzaprav vaša naložba.
Vse nasprotno misleče skušamo prepričati, da je vlaganje v digitalni marketing za podjetje zgolj investicija, ne pa strošek. Vaš vloženi denar v našo ekipo strokovnjakov se vam na koncu meseca večkratno povrne v obliki večje prodaje in prepoznavnosti na trgu. To pa dolgoročno prinaša poslovni uspeh.
Dodatna prednost sodelovanja z digitalno agencijo pa je, da lahko že z manjšo naložbo naredite veliko razliko. Ni potrebe, da za oglaševanje namenite veliko denarja. Kot ekipa strokovnjakov na različnih področjih se vam prilagodimo in glede na vaš proračun izpeljemo tiste strategije trženja, ki bodo za vas najbolj učinkovite. Naš cilj je dolgoročno sodelovanje s podjetjem, kjer se oblikuje zaupanja vreden odnos.
Trendi v digitalnem marketingu se neprestano spreminjajo in to je še en razlog več, zakaj se odločiti za sodelovanje z agencijo. Zavedati se je tudi potrebno, da ni vsako digitalno okolje primerno za vsa podjetja, ampak se je strategije trženja potrebno lotiti premišljeno, saj vam bo le na ta način prinašala denar.
In v katera področja digitalnega marketinga bi morali po našem mnenju še posebej vlagati?
Vsi vemo, da slika pove mnogo več kot besede, zato ni nič nenavadnega, da kar štirikrat več potrošnikov raje ogleduje video posnetke kot pa bere razna besedila. A če želimo, da je video marketing uspešen, moramo zastaviti trdno strategijo v katero je smotrno vključiti tudi prenose v živo.
Poudarek na vsebinskem marketingu je vse večje. Potrošniki so izpostavljeni na stotinam različnih oglasov, zato je kakovostna in verodostojna vsebina vedno bolj pomembna. Tega se dobro zavedamo, zato se še pred oblikovanjem vsebine vprašamo, komu je namenjena in zakaj nekoga neka stvar zanima. To je edini način, da bo vsebina prišla na pravi naslov.
Po zadnjih podatkih je v svetu več kot 2,6 milijarde uporabnikov elektronske pošte. To je dovolj zgovoren podatek, da strategijo digitalnega marketinga usmerimo tudi v oglaševanje preko elektronske pošte. Tu je najboljša pot do uspeha ustvarjanje čim bolj obsežnega seznama elektronskih naslovov, na katerih se vsebina podjetja avtomatsko prikazuje.
V digitalnem marketingu se neprestano oblikujejo novi trendi optimizacije, s katerimi smo tudi v inHouse digitalni agenciji vedno na tekočem. Ugotoviti, kaj vaši kupci pričakujejo in iščejo, je prava umetnost, ki pa vam na koncu prinese boljši položaj v rezultatih iskanja, povečan promet na strani in boljšo uporabniško izkušnjo.
Objave na družbenih omrežjih povečajo doseg vaše vsebine. Če imate profil na družbenih omrežjih, potem bodo ljudje hitreje spoznali vaše podjetje in blagovno znamko. Poleg tega pa družbena omrežja lahko izkoristite za deljenje vsebin, promocij in drugih aktivnosti, ki povečajo vašo prodajo.
Če se želite učinkovito spopasti s svojo konkurenco na trgu, je kvalitetna strategija trženja nujno potrebna. Eden od načinov, da to dosežete, je tudi sodelovanje z digitalno agencijo, ki ima full service ekipo.
Če še vedno oklevate z investiranjem v ekipo za digitalni marketing, je v nadaljevanju še nekaj razlogov, zaradi katerih je sedaj skrajni čas, da začnete na digitalni marketing gledati kot naložbo:
Podobno kot je članstvo v fitnesu naložba v vaše zdravje, je digitalni marketing v tem primeru naložba v dobro finančno formo vašega podjetja. V inHouse marketing agenciji sprejmemo vaše ideje za naše in jih skušamo uresničiti, hkrati pa proaktivno iskati nove rešitve tudi sami. Verjamemo, da vam z maksimalnim izkoriščanjem digitalne tehnologije lahko pri tem pomagamo.