Digitalni marketing je investicija, ne strošek

Glavni cilj marketinga je prepričati ljudi, da kupijo vaš izdelek ali storitev. Vendar vse le ni tako enostavno, saj ima podoben cilj tudi vaša konkurenca. Zato je digitalni marketing obvezen del vsakega podjetja, vendar le, če je kakovosten. V nasprotnem primeru postane le še dodatni strošek.

Ne glede na to, ali ste malo, srednje ali veliko podjetje, digitalni marketing potrebujete, ker vam nudi dodatno podporo in spodbudo, da se prebijete v svet. In če menite, da si digitalnega marketinga ne morete privoščiti, je takšno prepričanje zmotno vse dokler ne boste spoznali, da je to pravzaprav vaša naložba.

S kakovostnim digitalnim marketingom boste zaslužili

Vse nasprotno misleče skušamo prepričati, da je vlaganje v digitalni marketing za podjetje zgolj investicija, ne pa strošek. Vaš vloženi denar v našo ekipo strokovnjakov se vam na koncu meseca večkratno povrne v obliki večje prodaje in prepoznavnosti na trgu. To pa dolgoročno prinaša poslovni uspeh.

Dodatna prednost sodelovanja z digitalno agencijo pa je, da lahko že z manjšo naložbo naredite veliko razliko. Ni potrebe, da za oglaševanje namenite veliko denarja. Kot ekipa strokovnjakov na različnih področjih se vam prilagodimo in glede na vaš proračun izpeljemo tiste strategije trženja, ki bodo za vas najbolj učinkovite. Naš cilj je dolgoročno sodelovanje s podjetjem, kjer se oblikuje zaupanja vreden odnos.

V katera področja digitalnega marketinga bi morali vlagati?

Trendi v digitalnem marketingu se neprestano spreminjajo in to je še en razlog več, zakaj se odločiti za sodelovanje z agencijo. Zavedati se je tudi potrebno, da ni vsako digitalno okolje primerno za vsa podjetja, ampak se je strategije trženja potrebno lotiti premišljeno, saj vam bo le na ta način prinašala denar.

In v katera področja digitalnega marketinga bi morali po našem mnenju še posebej vlagati?

  • Video marketing

Vsi vemo, da slika pove mnogo več kot besede, zato ni nič nenavadnega, da kar štirikrat več potrošnikov raje ogleduje video posnetke kot pa bere razna besedila. A če želimo, da je video marketing uspešen, moramo zastaviti trdno strategijo v katero je smotrno vključiti tudi prenose v živo.

  • Vsebinski marketing

Poudarek na vsebinskem marketingu je vse večje. Potrošniki so izpostavljeni na stotinam različnih oglasov, zato je kakovostna in verodostojna vsebina vedno bolj pomembna. Tega se dobro zavedamo, zato se še pred oblikovanjem vsebine vprašamo, komu je namenjena in zakaj nekoga neka stvar zanima. To je edini način, da bo vsebina prišla na pravi naslov.

  • E-mail marketing

Po zadnjih podatkih je v svetu več kot 2,6 milijarde uporabnikov elektronske pošte. To je dovolj zgovoren podatek, da strategijo digitalnega marketinga usmerimo tudi v oglaševanje preko elektronske pošte. Tu je najboljša pot do uspeha ustvarjanje čim bolj obsežnega seznama elektronskih naslovov, na katerih se vsebina podjetja avtomatsko prikazuje.

  • SEO optimizacija

V digitalnem marketingu se neprestano oblikujejo novi trendi optimizacije, s katerimi smo tudi v inHouse digitalni agenciji vedno na tekočem. Ugotoviti, kaj vaši kupci pričakujejo in iščejo, je prava umetnost, ki pa vam na koncu prinese boljši položaj v rezultatih iskanja, povečan promet na strani in boljšo uporabniško izkušnjo.

  • Oglaševanje na družbenih omrežjih

Objave na družbenih omrežjih povečajo doseg vaše vsebine. Če imate profil na družbenih omrežjih, potem bodo ljudje hitreje spoznali vaše podjetje in blagovno znamko. Poleg tega pa družbena omrežja lahko izkoristite za deljenje vsebin, promocij in drugih aktivnosti, ki povečajo vašo prodajo.

Nekaj razlogov za investiranje v digitalni marketing

Če se želite učinkovito spopasti s svojo konkurenco na trgu, je kvalitetna strategija trženja nujno potrebna. Eden od načinov, da to dosežete, je tudi sodelovanje z digitalno agencijo, ki ima full service ekipo.

Če še vedno oklevate z investiranjem v ekipo za digitalni marketing, je v nadaljevanju še nekaj razlogov, zaradi katerih je sedaj skrajni čas, da začnete na digitalni marketing gledati kot naložbo:

  • Prihodnost je v spletu: Povprečna oseba preživi na internetu več kot 6 ur na dan in ta čas iz leta v leto narašča. Dejstvo je, da je digitalna revolucija povsod okoli nas, zato bo internet tudi v prihodnosti najboljša platforma za širjenje informacij.
  • Segmentacija potrošnikov: Digitalni marketing omogoča natančno segmentacijo vaših kupcev. Z različnimi orodji digitalnega marketinga lahko definiramo vašo idealno ciljno publiko in ugotovimo njihove interese, življenjski slog in še mnogo drugega. Na ta način se izognemo oglaševanju tistega dela potrošnikov, ki jih vaši izdelki ne zanimajo 
  • Neomejenost interneta: Internet je dostopen po celem svetu. In če je bilo še leta nazaj nepredstavljivo, da bi nek izdelek oglaševali na primer v Ameriki, Aziji ali drugih evropskih državah, je to danes realnost. Z našo pomočjo boste pritegnili pozornost strank po vsem svetu, kar vam bo omogočilo razširiti svoj doseg in vplivati na večje število potrošnikov.
  • Večja inovativnost: Z različnimi orodji in strategijami vam digitalni marketing omogoča, da svoje ambiciozne projekte spremenite v resničnost. Pri svojih projektih skušamo maksimalno izkoristiti vsako digitalno platformo, da na ta način dosežete boljši rezultat.
  • Merljivost rezultatov: Dodatna prednost digitalnega marketinga je zagotovo v tem, da omogoča natančno spremljanje uspešnosti različnih strategij trženja. Še večja umetnost pa je, da se na dobljene rezultate lahko primerno odzovemo in oglaševanje neprestano prilagajamo.

Ali ste še vedno mnenja, da je digitalni marketing vaš strošek?

Podobno kot je članstvo v fitnesu naložba v vaše zdravje, je digitalni marketing v tem primeru naložba v dobro finančno formo vašega podjetja. V inHouse marketing agenciji sprejmemo vaše ideje za naše in jih skušamo uresničiti, hkrati pa proaktivno iskati nove rešitve tudi sami. Verjamemo, da vam z maksimalnim izkoriščanjem digitalne tehnologije lahko pri tem pomagamo.

Preberite več o nas in našem načinu dela.

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 30 339 142
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram