Dobre prakse za odlično sodelovanje med digitalno agencijo in naročnikom

Sodelovanje med naročnikom in digitalno agencijo je ključnega pomena za uspeh blagovne znamke. Le kaj je lahko bolj učinkovitega, kot zbrati misli in ideje z obeh strani ter jih združiti v kreativnem projektu, ki bo prinesel uspeh?

Edini način, da lahko to dosežemo, je učinkovito upravljanje odnosov z obeh strani, pri čemer je ključnega pomena pravilno komuniciranje, postavitev jasnih pričakovanj in razvijanje zaupanja vrednega partnerskega odnosa.

V nadaljevanju predstavljamo 5 dobrih praks, ki so nam pri tem lahko v veliko pomoč.

Razmislite na katerem področju potrebujete pomoč

Tako v digitalni agenciji kot tudi v podjetju so ljudje, ki želijo biti aktivno vključeni v določenih fazah sodelovanja med obema taboroma. To so lahko upravitelji računov, vodstveni delavci, marketinške ekipe, kreativni vodje, pravni oddelek in drugi.

Seveda ni potrebno, da so vsi člani posameznih oddelkov ves čas vključeni v projekt. Je pa nujno, da jasno določimo komunikacijske kanale, po katerih bo potekala komunikacija. To pozitivno vpliva na zmanjšanje ozkih grl v komunikaciji in zagotovi, da sodelujemo s pravimi člani ekipe.

Postavitev jasnih pričakovanj

Pričakovanja lahko temeljijo na rezultatih, vedenju, upoštevanju sistema ali izmenjavi informacij. Ne glede na to, pa si ne smemo privoščiti, da bi jih v sodelovanju z naročnikom prezrli, saj na podlagi razumevanja potreb drugega usmerjajo naše delo in ustvarjalnost.

V sodelovanju med agencijo in naročnikom se pogosto zgodi, da so pričakovanja napačno razumljena, kar pripelje do slabih odnosov. Zato je pomembno, da jasno postavimo pričakovanja že v zgodnjih fazah procesa, pričakovanja morajo biti realna, občasno pa jih je potrebno preveriti.

Komuniciranje

Popolnoma jasno je, da komunikacija ključnega pomena za uspešno sodelovanje med digitalno agencijo in naročnikom. V tem kontekstu so izredno pomembne lastnosti, kot so poštenost, bližina, razumevanje in empatija, izmenjava informacij, skupno delo in reševanje konfliktov. 

Vsak od teh elementov pa mora temeljiti na jasni, dosledni in odkriti komunikaciji. S tega vidika je pomembno, da omogočimo izmenjavo mnenj, misli in spoznanj in na ta način odkrito spregovorimo o trenutnem projektu. Na tej točki je pomembno preveriti, ali uporabljamo prave komunikacijske kanale in kako učinkovito delujejo.

Zaupanje

Glavni dejavnik uspešnega sodelovanja med digitalno agencijo in naročnikom je zagotovo zaupanje. Ne glede na to, na kateri strani sedimo, morda ne čutimo vedno, da so ljudje do nas pošteni. To pa lahko povzroči resne težave v komunikaciji med obema stranema.

Zato je tako za naročnika kot tudi za digitalno agencijo pomembno, da v svojem delovnem okolju ustvarjata kulturo, ki temelji na poštenosti, kar v nadaljevanju predstavlja prostor za pošteno komunikacijo in medsebojni zaupanje.

Vzajemnost

Vzajemno sodelovanje je sestavni del sodelovanja med digitalno agencijo in naročnikom. Zavedati se moramo, da mora biti sodelovanje obojestransko, kar zahteva enaka prizadevanja z obeh strani hkrati. Vzajemnost od obeh strani zahteva, da vložita kar največ truda in dela za doseganje rezultatov in ciljev, ki smo si jih zastavili.

Da pa lahko to dosežemo, naše sodelovanje nikakor ne sme postati naša dolžnost, ampak je potrebno vzpostaviti odnose, ki temeljijo na zaupanju in za obe strani predstavljajo dodano vrednost.

Sodelovanje, ki blagovni znamki prinaša uspeh

Zavedamo se, da je sodelovanje z našimi naročniki ključnega pomena za uspeh blagovne znamke. Čeprav to ni vedno enostavno, pa so vsi naši napori usmerjeni v to, da sodelovanje temelji na zaupanja vrednih odnosih.

Zato v naši agenciji z vsemi našimi naročniki že v začetnih fazah projekta jasno določimo komunikacijske kanale in kontaktne točke ter jasno opredelimo naša skupna pričakovanja. S svojimi naročniki smo v stiku preko elektronske pošte, telefona, redno pa se srečujemo tudi na sestankih. Zavedamo se, da je odkrita in pogosta komunikacija ključ do uspeha, zato smo našim naročnikom vedno dostopni in na voljo za vprašanja in pomisleke v katerikoli fazi projekta. 

Dobro se zavedamo, da le vzajemno sodelovanje lahko obema stranema prinaša rezultate. Zato sta poštenost in trdo delo naši največji vrednoti, ki vodita v pristen, sproščen in zaupanja vreden odnos z našimi naročniki. To pa je pogoj za uspešno in dolgoročno sodelovanje, ki podjetju prinaša uspeh. Preverite, kaj so o nas povedali naši poslovni partnerji.

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 40 132 079
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram