Sodelovanje med naročnikom in digitalno agencijo je ključnega pomena za uspeh blagovne znamke. Le kaj je lahko bolj učinkovitega, kot zbrati misli in ideje z obeh strani ter jih združiti v kreativnem projektu, ki bo prinesel uspeh?
Edini način, da lahko to dosežemo, je učinkovito upravljanje odnosov z obeh strani, pri čemer je ključnega pomena pravilno komuniciranje, postavitev jasnih pričakovanj in razvijanje zaupanja vrednega partnerskega odnosa.
V nadaljevanju predstavljamo 5 dobrih praks, ki so nam pri tem lahko v veliko pomoč.
Tako v digitalni agenciji kot tudi v podjetju so ljudje, ki želijo biti aktivno vključeni v določenih fazah sodelovanja med obema taboroma. To so lahko upravitelji računov, vodstveni delavci, marketinške ekipe, kreativni vodje, pravni oddelek in drugi.
Seveda ni potrebno, da so vsi člani posameznih oddelkov ves čas vključeni v projekt. Je pa nujno, da jasno določimo komunikacijske kanale, po katerih bo potekala komunikacija. To pozitivno vpliva na zmanjšanje ozkih grl v komunikaciji in zagotovi, da sodelujemo s pravimi člani ekipe.
Pričakovanja lahko temeljijo na rezultatih, vedenju, upoštevanju sistema ali izmenjavi informacij. Ne glede na to, pa si ne smemo privoščiti, da bi jih v sodelovanju z naročnikom prezrli, saj na podlagi razumevanja potreb drugega usmerjajo naše delo in ustvarjalnost.
V sodelovanju med agencijo in naročnikom se pogosto zgodi, da so pričakovanja napačno razumljena, kar pripelje do slabih odnosov. Zato je pomembno, da jasno postavimo pričakovanja že v zgodnjih fazah procesa, pričakovanja morajo biti realna, občasno pa jih je potrebno preveriti.
Popolnoma jasno je, da komunikacija ključnega pomena za uspešno sodelovanje med digitalno agencijo in naročnikom. V tem kontekstu so izredno pomembne lastnosti, kot so poštenost, bližina, razumevanje in empatija, izmenjava informacij, skupno delo in reševanje konfliktov.
Vsak od teh elementov pa mora temeljiti na jasni, dosledni in odkriti komunikaciji. S tega vidika je pomembno, da omogočimo izmenjavo mnenj, misli in spoznanj in na ta način odkrito spregovorimo o trenutnem projektu. Na tej točki je pomembno preveriti, ali uporabljamo prave komunikacijske kanale in kako učinkovito delujejo.
Glavni dejavnik uspešnega sodelovanja med digitalno agencijo in naročnikom je zagotovo zaupanje. Ne glede na to, na kateri strani sedimo, morda ne čutimo vedno, da so ljudje do nas pošteni. To pa lahko povzroči resne težave v komunikaciji med obema stranema.
Zato je tako za naročnika kot tudi za digitalno agencijo pomembno, da v svojem delovnem okolju ustvarjata kulturo, ki temelji na poštenosti, kar v nadaljevanju predstavlja prostor za pošteno komunikacijo in medsebojni zaupanje.
Vzajemno sodelovanje je sestavni del sodelovanja med digitalno agencijo in naročnikom. Zavedati se moramo, da mora biti sodelovanje obojestransko, kar zahteva enaka prizadevanja z obeh strani hkrati. Vzajemnost od obeh strani zahteva, da vložita kar največ truda in dela za doseganje rezultatov in ciljev, ki smo si jih zastavili.
Da pa lahko to dosežemo, naše sodelovanje nikakor ne sme postati naša dolžnost, ampak je potrebno vzpostaviti odnose, ki temeljijo na zaupanju in za obe strani predstavljajo dodano vrednost.
Zavedamo se, da je sodelovanje z našimi naročniki ključnega pomena za uspeh blagovne znamke. Čeprav to ni vedno enostavno, pa so vsi naši napori usmerjeni v to, da sodelovanje temelji na zaupanja vrednih odnosih.
Zato v naši agenciji z vsemi našimi naročniki že v začetnih fazah projekta jasno določimo komunikacijske kanale in kontaktne točke ter jasno opredelimo naša skupna pričakovanja. S svojimi naročniki smo v stiku preko elektronske pošte, telefona, redno pa se srečujemo tudi na sestankih. Zavedamo se, da je odkrita in pogosta komunikacija ključ do uspeha, zato smo našim naročnikom vedno dostopni in na voljo za vprašanja in pomisleke v katerikoli fazi projekta.
Dobro se zavedamo, da le vzajemno sodelovanje lahko obema stranema prinaša rezultate. Zato sta poštenost in trdo delo naši največji vrednoti, ki vodita v pristen, sproščen in zaupanja vreden odnos z našimi naročniki. To pa je pogoj za uspešno in dolgoročno sodelovanje, ki podjetju prinaša uspeh. Preverite, kaj so o nas povedali naši poslovni partnerji.