Vsi se strinjamo, da je vlaganje v marketing zelo pomembno za vsako podjetje. Ko pa je govora o digitalnem marketingu, pa je višina investicije še toliko bolj pomembna. Pri širjenju svojih marketinških aktivnosti se lahko odločite med povečanjem svojega notranjega oddelka ali pa izberete zunanje poslovne partnerje.
Izdelava in izvajanje strategije trženja je zelo dolgotrajno, ko pa podjetje raste, je še toliko bolj zapleteno. In takrat pride čas, ko se vprašate, ali ne bi bilo smiselno najeti strokovnjaka, ki vam bo pri tem pomagal.
V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj kriterijev, na podlagi katerih se boste lažje odločili, ali za svoje potrebe izbrati inHouse digitalno agencijo ali se odločiti za notranji marketing oddelek.
Le redko je mogoče najti strokovnjaka, ki se spozna na različna področja digitalnega marketinga. Zato je manjša verjetnost, da bo vaš notranji marketing oddelek enako uspešen kot inHouse digitalna agencija. To sestavlja skupina usposobljenih strokovnjakov, katerih talenti so zelo raznoliki in zato pokrivajo najrazličnejša področja digitalnega marketinga.
InHouse marketing agencija je full service ekipa in vam ponujamo številne storitve, kot so SEO optimizacija, PPC, vsebinski marketing, video marketing in še mnogo drugega. Nekaj naših preteklih projektov in izkušenj si lahko ogledate tukaj.
Notranji marketing oddelek velja za sorazmerno počasnega kar se tiče prilagodljivost situacijam na trgu. Že samo oblikovanje ekipe vam bo vzelo veliko časa, zaradi pridobivanja marketinških izkušenj pa vam lahko marsikatera poslovna priložnost v tem času uide iz rok. Strokovno znanje, s katerim razpolagamo v inHouse digitalni agenciji omogoča hitrejši dostop do trga in ciljnih potrošnikov, s tem pa tudi večja prilagodljivost trenutnim situacijam na trgu.
Čeprav deluje notranji marketing oddelek znotraj podjetja, pa to ni vedno plus, ko je govora o preglednosti nad projekti. InHouse digitalne agencije danes pri svojem delu uporabljamo številna programska orodja, ki podjetjem omogočajo najboljšo preglednost nad projekti. Naši naročniki imajo preko Google driva vedno dostop do vseh dokumentov povezanih s projektom. Prav tako pa so vedno seznanjeni, v kateri fazi je projekt in kaj se bo še naredilo.
Z inHouse digitalno agencijo boste dobili ekipo, ki svoj čas posveti izključno marketinški kampanji vašega podjetja. Vsak posameznik je strokovnjak na svojem področju in se kot celota posveti vašemu projektu. Posledica tega je, da se lahko spopademo z najbolj zahtevnimi nalogami, zato so cilji hitreje doseženi, prodaja podjetja pa je uspešnejša. Za razliko od tega pa je notranji marketing oddelek pri določenih nalogah pogosto omejen zaradi pomanjkanja strokovnjakov, programske opreme ali drugih razlogov.
Notranji marketing oddelek je seveda sposoben komunicirati z vsemi deležniki znotraj podjetja. Ob razvoju sodobne tehnologije pa smo tudi v inHouse marketing agenciji izpopolnili svoje komunikacijske kanale do te mere, da smo svojim naročnikom vedno dosegljivi preko telefona, elektronske pošte in ostalih aplikacij. To mogoča hitrejšo komunikacijo z naročniki, ki se z vprašanji lahko kadarkoli obrnejo na nas.
Če si želite popolnoma nove ideje v podjetju, potem je izbira inHouse agencije vsekakor najboljša izbira. Imamo namreč dovolj strokovnega znanja in ogromen spekter različnih storitev, da lahko dodatno pripomoremo k inovativnosti podjetja. Smo strateški poslovni partner, ki stremi k dolgoročnemu sodelovanju, s trženjem vsebin pa vam pomagamo povečati zaslužek na spletu.