Kot pri mnogo drugih odločitvah tudi v primeru sodelovanja z marketinško agencijo le dobro partnerstvo prinaša uspeh, medtem ko slabo izčrpa vas, vašo ekipo in vaš proračun. In ker danes lahko izbirate med številnim agencijami, ni strahu, da ne bi našli sebi najbolj primernega partnerja.
Seveda pa je izbira prave marketinške agencije za marsikaterega lastnika podjetja stresna naloga. Gre za odločitev, ki je ne bi smeli jemati zlahka, zato je o njej potrebno dobro razmisliti. V nadaljevanju boste izvedeli, na kaj morate biti pozorni pri najemu marketinške agencije, da boste lahko sprejeli pravo odločitev.
Vsaka agencija ima drugačen nabor veščin in storitev. In ko boste imeli jasno predstavo o tem, kaj potrebujete, se boste tudi lažje odločili za agencijo, ki vam najbolje ustreza.
Pri tem morate biti pozorni tudi na to, da so določene agencije specializirane zgolj za določeno storitev, druge agencije pa smo full service ekipa, ki lahko v celoti prevzame digitalni marketing podjetja in na najboljši možni način nadomestimo notranji oddelek za digitalni marketing.
Pri izbiri marketinške agencije se splača izbrati takšno, ki že ima določene izkušnje. Na ta način vam bodo njihove strategije in strokovno znanje pomagale oblikovati kampanje, ki so posebej prilagojene vaši ciljni publiki, s tem pa je verjetnost uspeha večja.
Dodatna prednost pa so izkušnje agencije točno na vašem področju. V tem primeru vam lahko agencija pomaga ustvariti uspešne marketinške kampanje, hkrati pa vas odvrne od idej, ki že preizkušeno ne delujejo.
Na žalost je na trgu veliko nezanesljivih agencij, ki vam obljubljajo neverjetne rezultate in povečanje novega števila strank. Ta parameter je odvisen od toliko dejavnikov, da ga je nemogoče napovedati.
Predvsem pa ne nasedajte agencijam, ki vam obljubljajo hitre rezultate. Zavedati se morate, da bolj kot je vaša industrija konkurenčna, dlje časa boste potrebovali, da boste opazili kakršnokoli spremembo.
Poročanje je ključnega pomena za vzpostavljanje zaupanja vrednega odnosa z marketinško agencijo. Zadnja stvar, ki jo potrebujete, je agencija, ki veliko obljublja, ne sporoči pa vam informacije o tem, da je kampanja neuspešna. Še predno se odločite za agencijo, preverite, kako bo merila uspešnost kampanje.
Čeprav ima vsaka agencija različne načine poročanja o poteku marketinške kampanje, pa vam vsaka zaupanja vredna agencija v kateremkoli trenutku lahko zagotovo osnovno poročilo. Agencije, ki si želimo dolgoročnega sodelovanja z našimi naročniki, poskrbimo, da jim je celotna dokumentacija vedno na voljo na Google drivu.
Če vam marketinška agencija obljublja najsodobnejšo spletno stran, sami pa spletne strani sploh nimajo, potem je to dovolj dober razlog, da nadaljujete z iskanjem primernejše agencije.
Verodostojnost besed najlažje preverite, če se pozanimate o aktivnostih in projektih agencije, ki so jih do sedaj že ustvarili. Če za preverjanje informacij nimate časa, potem o tem povprašajte kar agencijo samo. In če pri tem oklevajo, je to prav tako opozorilni znak, da vam tega ne bodo zagotovili.
Nekatere agencije imajo lahko samo 3 zaposlene, druge pa tudi več 10. Vendar pa se je potrebno zavedati, da velike ekipe pa niso vedno najboljše merilo pri odločanju o ustrezni agenciji. Za manjše ekipe tako na primer velja, da je ključna prednost v tem, da imamo bolj osebni pristop, kar pomeni da se lahko 100 % posvetimo vašim potrebam in željam.
Kdaj je agencija dovolj velika, je odvisno tudi od vaših potreb. Bistveno pri tem je, da smo v njej strokovnjaki z različnimi znanji in veščinami, ki pokrivamo različna področja digitalnega marketinga, kot je na primer SEO optimizacija, vsebinski marketing, video produkcija, izdelava in razvoj spletne strani, oglaševanje na družbenih omrežjih, PPC in še mnogo drugega.
Pri iskanju primerne marketinške agencije, nižja cena ne pomeni nujno najboljše ponudbe. Če so odstopanja zelo velika od povprečja, preverite, zakaj so njihove cene tako nizke, in če kljub temu ponujajo kakovostne storitve.
To pa seveda ne pomeni, da morate za svoj marketing plačevati najvišjo ceno. Dobro preverite, kaj dobite za svoj denar, predvsem pa pomislite na donosnost naložbe, ki vam na koncu uspešne kampanje prinaša dobiček. Zato morate čim prej priti do spoznanja, da je investicija v digitalni marketing najboljša naložba za podjetje.
Preden dokončno izberete agencijo za digitalni marketing, dobro preverite, če ustreza vsem zgoraj naštetim kriterijem. Nikakor pa ne pozabite, da boste z agencijo dolgoročno sodelovali, zato so pomembne tudi druge lastnosti, zaradi katerih smo mi edinstveni:
V agenciji za digitalni marketing se dobro zavedamo, da smo mi tisti, ki lahko pomagamo razširiti vizijo podjetja. Z uporabo različnih kanalov in taktik k vsaki marketinški strategiji pristopimo z največjo mero odgovornosti.
Izbira marketinške agencije pomeni izbira poslovnega partnerja. Zato v najboljši luči zastopamo blagovno znamko, vrednote podjetja in poskrbimo za celovito podobo podjetja. Smo partnerji v pravem pomenu besede, saj vam s pomočjo različnih meritev in razumevanja strank pomagamo pri rasti podjetja.
Naše storitve temeljijo na sproščenem in prijateljskem odnosu, s čemer krepimo zaupanje, empatijo, sodelovanje in dobro komunikacijo.
Komunikacija je za nas ključna, zavedamo pa se da zahteva potrpljenje. Zato smo našim naročnikom vedno dostopni preko različnih kanalov in rednih sestankov. V primeru vprašanja nas lahko naročniki kadar kol kontaktirajo.
Verjamemo, da so odnosi, proaktivnost in dostopnost trije ključni elementi uspešnega sodelovanja. Dobri odnosi z naročniki so nam zelo pomembni, saj z rastjo podjetja, rastemo tudi mi. In na ta načela ne pozabite, ko boste iskali najbolj primerno marketinško agencijo za svoje potrebe.