Glede na raziskave kar 97 % potrošnikov uporablja svetovni splet za iskanje izdelkov oziroma podjetij. Zato je prisotnost na spletu ključnega pomena za večjo prepoznavnost blagovne znamke, pri čemer ima zunanja digitalna agencija izredno pomembno vlogo. O prednostih sodelovanja z zunanjo digitalno agencijo smo že pisali tukaj.
Spletno prisotnost lahko opredelimo glede na to, kako enostavno lahko poiščemo določeno blagovno znamko na spletu. Ključnega pomena je njen nastop na spletu, pri čemer so pomembne vse aktivnosti povezane z večjo prepoznavnostjo in zagotavljanjem vidnosti izdelkov ali storitev.
Aktivnosti za večjo spletno prisotnost so zelo raznolike in pokrivajo široko področje digitalnega marketinga. Če na tem področju nimamo ustreznega znanja in izkušenj, nikakor ne moremo pričakovati uspeha.
Nam pa zato lahko pomaga sodelovanje z zunanjo digitalno agencijo, ki uspešno in strokovno pokriva vsa ključna področja digitalnega marketinga.
SEO optimizacija je ena najboljših taktik za izgradnjo spletne prisotnosti. Gre za temeljito raziskavo ključnih besed, po katerih potrošniki iščejo določen izdelek ali storitev, temu pa sledi SEO optimizacija tako vsebine kot tudi spletnega mesta. Za najboljši rezultat je pomembno, da je SEO optimizacija kvalitetna.
Čeprav je cilj podjetja zaslužiti denar, pa se mora najprej osredotočiti na svoje stranke in ustvariti določeno vrednost. V ta namen zagotovimo izobraževalno in kakovostno vsebino v oblik blogov, svetovanja, podkasta in še mnogo drugega. Pri tem pa je potrebno uporabiti ustrezno strategijo vsebine, ki jo zunanja digitalna agencija najbolje obvlada.
Če želimo, da smo na spletu prepoznavni, moramo biti aktivni na različnih platformah. Poskrbeti moramo za redno objavljanje vsebine na spletni strani in družbenih omrežjih, kjer komuniciramo s sledilci in naročniki. Prisotnost na družbenih omrežjih poveča zaupanje v blagovno znamko, hkrati pa je odličen način za povečanje njene verodostojnosti.
Sprotno analiziranje rezultatov je ključnega pomena za boljši nastop na spletu, saj na podlagi tega izvemo, kaj deluje in kaj ne. Na tem mestu se moramo odločiti, katere meritve bomo uporabili, predvsem pa se je potrebno zavedati, da so to dolgoročne strategije, ki zahtevajo svoj čas, da dosežejo želene rezultate.
Poleg družbenih omrežij je spletna stran eno prvih mest, kjer lahko potrošniki izvedo nekaj več o podjetju. Zato moramo poskrbeti, da svojo blagovno znamko prikažemo slikovito, barvito, z videoposnetki in kakovostnimi vsebinami.
Več vsebine kot ustvarimo, večja je možnost, da nas stranke najdejo na spletu. A ne pozabimo – vsebina mora biti kakovostna! Poskrbimo, da je naša vsebina prikazana na spletni strani, na družbenih omrežjih in drugih platformah kot je na primer YouTube. Pri tem dajmo prednost tistim medijem, na katerih so naše stranke bolj aktivne.
Vse aktivnosti na spletu morajo biti usmerjene v to, da ustvarimo jasno podobo svoje blagovne znamke. S tem bomo pridobili svojo ciljno publiko, hkrati pa ostali zvesti svojemu poslanstvu in vrednotam. Na ta način je večja verjetnost, da se potrošniki povežejo s podjetjem, kar jih spodbudi k dodatnemu sodelovanju.
Spletno oglaševanje je najhitrejša rešitev za večjo spletno prisotnost, vendar le, če za določeno vsebino izberemo primerno platformo. Zato moramo še pred tem natančno vedeti, kaj želimo oglaševati. To področje je ključnega pomena za izboljšanje nastopa na spletu, saj nam tudi najboljša vsebina ne pomaga, če ta ni prikazana na pravi platformi. In pri tem so izkušnje digitalne agencije več kot dobrodošle.
Beseda in mnenje znanega vplivneža o določenem izdelku ali storitvi je dodana vrednost blagovni znamki. Zato je pomembno, da sodelujemo s priljubljenimi osebami na svojem področju, ki bodo pripomogle k boljšemu nastopu na spletu. Pri tem ne pozabimo na razvijanje odnosov s pisci blogov ali podkasterji, ki lahko blagovno znamko odlično predstavijo v svojih zapisih.
Če želimo biti konkurenčni, moramo biti vedno seznanjeni s tem, kaj počne naša konkurenca. Informacije lahko izkoristimo tako, da vidimo, kaj jim manjka, ali pa razmislimo o tem, ali bi bile njihove strategije uspešne tudi za naše podjetje. Spremljanje konkurence nam vedno da ideje za vsebino in strategijo.
Za boljši nastop na spletu pa moramo najprej ugotoviti, kje je naše občinstvo. Nato pa je potrebno vse napore vložiti v oglaševanje na tisti platformi, kjer se nahaja. Prav tako ne smemo pozabiti, da skušamo čim prej avtomatizirati naše procese. Vse to pa skupaj z vsemi področji digitalnega marketinga zahteva ogromno vloženega truda in dela.
Na tem mestu velja razmisliti o sodelovanju z zunanjo digitalno agencijo, ki pokriva prav vsa omenjena področja, poleg tega pa je še cenovno ugodnejše. Prepričani smo, da se to hitro obrestuje s povečano prodajo in boljšo prepoznavnostjo blagovne znamke.