Nasveti za TikTok oglaševanje 2022

Le malokdo danes ne pozna TikToka, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje kratkih video posnetkov in njihovo objavljanje. Gre za izjemno priljubljeno družbeno omrežje, ki je na voljo v več kot 155 državah in v več kot 75 jezikih.

TikTok ima trenutno več kot 689 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, katerih delež vsako leto narašča. Med njimi so tako moški kot tudi ženske, predvsem pa je priljubljen med mladimi. Zato je TikTok oglaševanje izjemno učinkovito marketinško orodje za ustvarjanje potencialnih strank.

Kaj je trenutno popularno na TikToku?

Med uporabniki je glavni razlog, da se prijavijo v TikTok, izboljšati razpoloženje, se zabavati in se sprostiti. Zato je vsebina najbolj učinkovita takrat, ko je pristna, lahkotna in zabavna. Najbolj gledane kategorije na TikToku so zabava, ples, razne potegavščine fitnes in šport ter prenove doma.

Če želite, da bo vaš oglas pritegnil potencialne stranke, potem je izbira prave vsebine za TikTok oglaševanje ključnega pomena. Idealno bi bilo, če najdete tisto, kar navdušuje gledalce in kar najbolje ustreza njihovim potrebam. Pri tem bodite pozorni na to, da se osredotočite na zabavo ljudi in ne ustvarjate zgolj običajnih oglasov.

Ali je TikTok oglaševanje primerno za vašo blagovno znamko?

Razlogov za TikTok oglaševanje je veliko, vendar je pred začetkom oglaševanja potrebno upoštevati nekatere ključne dejavnike. Najprej se morate vprašati, kdo je vaša ciljna publika. TikTok je sicer priljubljen pri vseh ljudeh, a je opaziti, da je najbolj priljubljen med mladimi, še posebej pri ženskah mlajših od 35 let.

Podobno kot pri vsaki drugi marketinški strategiji, morate upoštevati finančna sredstva za TikTok oglaševanje in kaj natančno prodajate. Poskrbeti morate predvsem za to, da bodo vaši videoposnetki predstavljali vaše izdelke ali storitve jasno, pristno in na zabaven način.

Kako začeti s TikTok oglaševanjem?

Čeprav so na TikToku priljubljeni predvsem razni vplivneži, pa se vse več različnih podjetij odloča za promocijo blagovnih znamk. TikTok oglaševanje je tako odlično sredstvo za oglaševanje podjetja, hkrati pa edinstven način, kako pokazati svojo ustvarjalnost, prodajati izdelke in povečati donosnost naložbe.

Seveda pa se je potrebno zavedati, da je TikTok oglaševanje uspešno le, če se ga pravilno lotite. In še predno objavite svoj prvi oglas, morate ustvariti poslovni račun. Za podjetje je poslovni račun najboljša možnost, saj imate možnost prikazovanja plačljivih oglasov, lahko izvajate sledenje uspešnosti v realnem času, dostopate do poglobljenih analitik in imate možnost usmerjanja prometa na zunanje ciljne strani.

Tržne strategije, ki so primerne za TikTok oglaševanje

Danes obstaja ogromno različnih pristopov, ki jih lahko uporabite za trženje vaše blagovne znamke na TikToku. Vendar le s premišljeno in optimizirano vsebino lahko dosežete najboljše možne rezultate. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj izjemno preprostih načinov, kako lahko to dosežete:

  • Objavite tisto, kar resnično obvladate. Pri objavah se osredotočite na vaše strokovno znanje in na reference vaše blagovne znamke. Pomislite, kaj novega lahko o svojem podjetju in izdelkih naučite uporabnike TikToka v eni minuti ali manj.
  • Oblikujte izziv s hashtagi. Hashtagi spodbudijo uporabnike, da sami posnamejo videoposnetek in ga na TikToku objavijo z vašo blagovno znamko hashtag.
  • Začnite TikTok oglaševanje z uporabniško ustvarjeno vsebino (UGC). Uporabniki TikToka se radi vključijo v marketinške strategije z objavo videoposnetkov, v katerih sami uporabljajo vaše izdelke. Takšna vsebina je za kupce bolj pristna, zato je večja verjetnost, da bo takšno oglaševanje uspešnejše.
  • Sodelujte z vplivneži. Ne glede na to, koliko sledilcev imate na TikToku, je sodelovanje z vplivneži lahko zelo koristno. Ti vam pomagajo, da so vaši izdelki predstavljeni popolnoma novemu občinstvu, kupci vplivnežem bolj zaupajo.

Vas zanima oglaševanje na TikToku? Kontaktirajte naše strokovnjake, ki bodo za vas pripravili oglaševalsko strategijo, prilagojeno potrebam in željam vašega podjetja ali blagovne znamke.

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 30 339 142
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram