Če razmišljate o oglaševanju svoje blagovne znamke tudi izven Facebooka ali Instagrama, potem je Snapchat oglaševanje zagotovo prava izbira. Z več kot 293 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov se Snapchat uvršča med najbolj učinkovite komunikacijske kanale, ki mnogim podjetjem prinaša prednost pri oglaševanju svojih izdelkov ali storitev.
Vendar pa je Snapchat pogosto spregledan, ko je govora o marketinških strategijah podjetij. Uporaba Snapchata se vsako leto nenehno povečuje. O tem govorijo nekateri izsledki raziskav, ki ugotavljajo kar 52 % povečanje dnevno aktivnih uporabnikov od leta 2020 pa do danes. Zato je Snapchat oglaševanje zagotovo nova priložnost za podjetja.
Oglasi v Snapchatu se prikažejo celozaslonsko, vendar so popolnoma nevsiljivi, zato jih uporabniki vidijo med organsko vsebino. To je lahko slika ali video posnetek, ki so lahko dolgi od 3 sekund pa do 3 minut.
Za Snapchat oglaševanje obstajajo različni formati oglasov, pri čemer ima vsak od njih široko paleto različnih možnosti ustvarjanja. Med njimi so:
Poleg izjemno visoke priljubljenosti Snapchata med uporabniki, pa Snapchat oglaševanje prinaša tudi druge prednosti. Uporabniki na Snapchatu komunicirajo vizualno in ne z besedami, in ker slika pove bistveno več kot besede, bodo vaši videoposnetki na Snapchatu zagotovo pritegnili večjo pozornost.
Snapchat ima izjemno moč oglaševanja, zato vam bo tovrstno oglaševanje zagotovo prineslo prihodke. Če pa želite s svojim oglaševanjem ciljati na populacijo mlajšo od 36 let, potem je ta platforma zagotovo najboljša izbira.
Snapchat oglaševanje ponuja veliko prilagodljivosti, zato lahko prihranite ogromno časa pri optimizaciji oglaševalske strategije. Poleg tega pa Snapchat oglaševanje ni drago, hkrati pa ponuja veliko prostora za eksperimentiranje s sporočili in oglasi.
Ena največjih prednosti Snapchat oglaševanja pa je zagotovo ta, da je, če z imate z ostalimi oglaševalskimi platformami že nekaj izkušenj, izjemno preprosto. Podobno je namreč večini drugih družbenih platform. Najprej morate seveda ustvariti poslovni račun, ki ga povežete s svojim uporabniškim imenom na Snapchatu. Na to pa je že čas za ustvarjanje prvega oglasa.
Najprej izberete vrsto oglasa, pri čemer lahko izberete med enostavnim oblikovanjem ali pa naprednejšim načinom. Slednji vam omogoča ustvarjanje zapletenih oglaševalskih akcij in natančen nadzor nad vsemi vidiki oglaševanja, kot je ciljanje skupin, proračun in še mnogo drugega.
Snapchat oglaševanje pa vam omogoča, da izberete tudi cilj, kaj želite z oglasom doseči. To je lahko zgolj obisk spletne strani, promocija podjetja, pridobivanje potencialnih strank ali namestitev aplikacij. Za konec morate tako le še določiti proračun in na katere skupine želite ciljati. Izbirate lahko glede na spol, starost in lokacijo.
Seveda boste morali tudi za Snapchat oglaševanje odšteti nekaj proračuna. Vendar boste v primerjavi s Facebookom ali Instagramom v tem primeru z bistveno manj denarja pritegnili svoje kupce.
S tako minimalno dnevno porabo boste tudi vi lahko deležni odličnih rezultatov, o katerih poročajo številni tržniki. Ker pa ima Snapchat izjemno težo predvsem pri mlajših generacijah, se vanj zagotovo splača vlagati.
V kolikor potrebujete pomoč pri oglaševanju na Snapchatu, vam lahko pomagamo. Vstopite v stik z nami preko spodnjega obrazca in skupaj bomo pregledali možnosti oglaševanja vašega podjetja, storitve ali blagovne znamke.