Snapchat oglaševanje, nova priložnost za podjetja

Če razmišljate o oglaševanju svoje blagovne znamke tudi izven Facebooka ali Instagrama, potem je Snapchat oglaševanje zagotovo prava izbira. Z več kot 293 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov se Snapchat uvršča med najbolj učinkovite komunikacijske kanale, ki mnogim podjetjem prinaša prednost pri oglaševanju svojih izdelkov ali storitev.

Vendar pa je Snapchat pogosto spregledan, ko je govora o marketinških strategijah podjetij. Uporaba Snapchata se vsako leto nenehno povečuje. O tem govorijo nekateri izsledki raziskav, ki ugotavljajo kar 52 % povečanje dnevno aktivnih uporabnikov od leta 2020 pa do danes. Zato je Snapchat oglaševanje zagotovo nova priložnost za podjetja.

Kakšne oglase poznamo v Snapchatu?

Oglasi v Snapchatu se prikažejo celozaslonsko, vendar so popolnoma nevsiljivi, zato jih uporabniki vidijo med organsko vsebino. To je lahko slika ali video posnetek, ki so lahko dolgi od 3 sekund pa do 3 minut.

Za Snapchat oglaševanje obstajajo različni formati oglasov, pri čemer ima vsak od njih široko paleto različnih možnosti ustvarjanja. Med njimi so:

  • posamezna slika ali video oglas, ki so odlična oblika oglaševanja za prepoznavnost blagovne znamke,
  • zbirni oglasi, ki se uporabljajo za prikaz izdelkov v spletni trgovini,
  • dinamični oziroma samodejni oglasi, ki omogočajo s pomočjo kataloga izdelkov ponovno ciljanje strank,
  • story oglasi, ki morajo biti kratki in jedrnati,
  • komercialni oglasi se prikazujejo v vsebini zgodb in jih uporabniki ne morejo preskočiti, zato naj ne bodo predolgi, ampak le toliko, da krepijo prepoznavnost vaše blagovne znamke,
  • filtriranje oglasov, ki omogoča ciljanje na določeno skupino na podlago lokacije ali glede na eni izmed demografskih kategorij.

Prednosti oglaševanja na Snapchatu

Poleg izjemno visoke priljubljenosti Snapchata med uporabniki, pa Snapchat oglaševanje prinaša tudi druge prednosti. Uporabniki na Snapchatu komunicirajo vizualno in ne z besedami, in ker slika pove bistveno več kot besede, bodo vaši videoposnetki na Snapchatu zagotovo pritegnili večjo pozornost.

Snapchat ima izjemno moč oglaševanja, zato vam bo tovrstno oglaševanje zagotovo prineslo prihodke. Če pa želite s svojim oglaševanjem ciljati na populacijo mlajšo od 36 let, potem je ta platforma zagotovo najboljša izbira.

Snapchat oglaševanje ponuja veliko prilagodljivosti, zato lahko prihranite ogromno časa pri optimizaciji oglaševalske strategije. Poleg tega pa Snapchat oglaševanje ni drago, hkrati pa ponuja veliko prostora za eksperimentiranje s sporočili in oglasi.

Oglaševanje na Snapchatu je podobno ostalim oglaševalskim platformam

Ena največjih prednosti Snapchat oglaševanja pa je zagotovo ta, da je, če z imate z ostalimi oglaševalskimi platformami že nekaj izkušenj, izjemno preprosto. Podobno je namreč večini drugih družbenih platform. Najprej morate seveda ustvariti poslovni račun, ki ga povežete s svojim uporabniškim imenom na Snapchatu. Na to pa je že čas za ustvarjanje prvega oglasa.

Najprej izberete vrsto oglasa, pri čemer lahko izberete med enostavnim oblikovanjem ali pa naprednejšim načinom. Slednji vam omogoča ustvarjanje zapletenih oglaševalskih akcij in natančen nadzor nad vsemi vidiki oglaševanja, kot je ciljanje skupin, proračun in še mnogo drugega.

Snapchat oglaševanje pa vam omogoča, da izberete tudi cilj, kaj želite z oglasom doseči. To je lahko zgolj obisk spletne strani, promocija podjetja, pridobivanje potencialnih strank ali namestitev aplikacij. Za konec morate tako le še določiti proračun in na katere skupine želite ciljati. Izbirate lahko glede na spol, starost in lokacijo.

Kakšne so cene Snapchat oglaševanja?

Seveda boste morali tudi za Snapchat oglaševanje odšteti nekaj proračuna. Vendar boste v primerjavi s Facebookom ali Instagramom v tem primeru z bistveno manj denarja pritegnili svoje kupce.

S tako minimalno dnevno porabo boste tudi vi lahko deležni odličnih rezultatov, o katerih poročajo številni tržniki. Ker pa ima Snapchat izjemno težo predvsem pri mlajših generacijah, se vanj zagotovo splača vlagati.

V kolikor potrebujete pomoč pri oglaševanju na Snapchatu, vam lahko pomagamo. Vstopite v stik z nami preko spodnjega obrazca in skupaj bomo pregledali možnosti oglaševanja vašega podjetja, storitve ali blagovne znamke.

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 30 339 142
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram