Grajenje blagovne znamke

Razvijamo in ustvarjamo edinstveno identiteto vaše blagovne znamke.

Grajenje blagovne znamke je proces ustvarjanja močnega, pozitivnega dojemanja in prepoznavanja blagovne znamke ali podjetja, njegovih izdelkov ali storitev. Prepoznavna, močna blagovna znamka ni povezana le z logotipom, barvami in izgledom spletne strani. Podjetja (in blagovne znamke) imajo tudi svojo kulturo, pozicioniranje na trgu, razlog za obstoj, konkurenčno prednost, poslanstvo. Vse to imate lahko že razvito ali pa ne. Vse to lahko že sporočate (in to na pravi način!) ali pa si svojo pot med zvezdami še utirate.

Učinkovito grajenje blagovne znamke vam pomaga pri:

  • prepoznavanju določene konkurenčne prednosti pred konkurenti,
  • pridobivanju novih strank,
  • grajenju baze zvestih strank.

Ne glede na to, ali že vlagate čas in trud v grajenje svoje blagovne znamke ali pa ji trenutno še ne posvečate pozornosti, ima tudi vaše podjetje svojo zgodbo, konkurenčno prednost in - blagovno znamko. Vprašanje je le, kako le-to prepoznavajo porabniki. Ljudje komunicirajo z blagovnimi znamkami, ki so jim všeč in za katere menijo, da dodajajo vrednost njihovemu življenju ter so v skladu z njihovimi vrednotami in prepričanji.

Grajenja močne blagovne znamke se lotimo skozi skrbno izvedene intervjuje, raziskave in analize. Na podlagi ugotovitev določimo cilje, za tem pa se posvetimo marketinškemu načrtu grajenja blagovne znamke s pomočjo zgodb, sloganov, marketinških sporočil in vizualnih ter kreativnih vsebin. Pomagamo vam, da s svojimi (potencialnimi) strankami oblikujete edinstveno vez, ki presega nakupno-prodajni odnos. Znamčenje se ne zgodi čez noč; to je tek na dolge proge. V proces so vključeni vsi člani naše ekipe, vsak k mozaiku prispeva svoj košček znanja iz področja, ki ga najbolj obvlada.

Kako poteka grajenje blagovne znamke? Proces je sestavljen iz analitičnega dela in strateškega načrta.

1. Skrbno izvedemo analizo podjetja, konkurence, ključnih strank skozi intervjuje, skupinske pogovore in ankete. Pomagamo si tudi z informacijami, dostopnimi preko spleta. Vse te informacije so osnova za nadaljnje definiranje vaših konkurenčnih prednosti.

2. Na podlagi pridobljenih informacij in ugotovitev definiramo vaše konkurenčne prednosti. Svojim kupcem morate ponuditi razlog, da izberejo vaše podjetje. Ta razlog vam povečuje prepoznavnost in razlikovanje od vaše konkurence.

3. Za vas oblikujemo pozicioniranje vaše blagovne znamke ali podjetja. Positioning je navadno eno- ali dvostavčna poved, s katero skozi vse nadaljnje komunikacijske aktivnosti sporočamo kaj ponujate svojim kupcem, komu je namenjen produkt ali storitev in kako se razlikuje od ostalih konkurentov.

4. Pripravimo strateško načrtovano komunikacijsko strategijo, ki temelji . Komunikacijska strategija vključuje pripravo celotne komunikacijske kampanje, med drugim to zajema pripravo celotnega marketinškega gradiva, podroben opis, načrt aktivnosti in smernice.

Poskrbeli bomo, da bo vaše pozicioniranje blagovne znamke jasno in dosledno predstavljeno na vseh komunikacijskih kanalih, vaša konkurenčna prednost pa bo zasijala med vsemi ostalimi konkurenčnimi izdelki ali storitvami.

Se sprašujete, če je uspeh zagotovljen? Dokler se ne slišimo na individualnem sestanku, kjer nam razkrijete več podrobnosti o vašem podjetju ali blagovni znamki, vam tega ne moremo s 100 % verjetnostjo zagotoviti. Lahko pa ste prepričani, da vam nihče ne bo naredil boljše. 🙂

Naša ekipa je za vas le nekaj klikov stran. Izpolnite spodnji obrazec, predstavite nam vašo zgodbo, mi pa bomo poskrbeli za vse ostalo. Prepustite se, da mi predstavimo vašo zgodbo blagovne znamke na način, da se bodo ljudje enostavno zaljubili v vas.

Odgovorne osebe

Marjeta Špeh
Administracija
Nik Jurak Uštar
Oblikovanje
Jaka Logar
Projektno vodenje
Leon Frankovič
Video produkcija
Domen Knapič
Oglaševanje
Vid Sedej
CEO

Rezervirajte si svoj brezplačen posvet

Zaupajte nam nekaj osnovnih informacij in kontaktiral vas bo naš strokovnjak. Spoznajmo se in postanimo sodelavci.
1

Spoznavni klic

Skupaj se bomo pogovorili o vaši trenutni digitalni formi, pričakovanjih in željah. Predstavili vam bomo naš način sodelovanja in skupaj določili načrt za uspeh.
2

Predstavitev in ponudba

Po klicu vam bomo poslali predstaviteveno mapo z našim načinom sodelovanja in ponudbo.
3

Posvet s strokovnjakom

Eden od naših strokovnjakov bo z vami pregledal ponudbo in vam odgovoril na vsa morebitna vprašanja. Skupaj bomo določili tudi ključne kazalnike uspešnosti.


    Dolenjska cesta 43, 1000 Ljubljana

    marjeta@inhouseagency.si

    +386 30 339 142
    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram