Da bi vaše podjetje ostalo konkurenčno na trenutnem trgu, je digitalno oglaševanje nujen sestavni del uspešne oglaševalske kampanje. Za naročnike pripravljamo oglaševalske strategije, ustvarjamo vsebino, postavljamo in optimiziramo plačljive oglase. Ne glede na to, ali gre za pridobivanje novih strank ali leadov, povečevanje spletne prodaje ali prepoznavnosti, s svojimi dolgoletnimi izkušnjami vam bomo pomagali doseči skupaj zastavljene cilje s privlačnimi oglasi, vsebinami in dizajni.
Naše oglaševalske storitve vam omogočajo:
Osnova za vse oglaševalske akcije je poznavanje vašega podjetja, konkurence in analiza dosedanjega oglaševanja. Vse to je podlaga za nadaljnje načrtovanje celovite oglaševalske strategije, ki glede na vaše cilje vključuje bodisi povečevanje števila strank, povečanje prodaje, širjenje na tuji trg, povečevanje prepoznavnosti ali ustvarjanje leadov. Za doseganje rezultatov je potrebno izvesti celoten pregled podjetja, kar pa se vam bo na koncu več kot obrestovalo.
Visokokakovostni leadi so najdragocenejša pridobitev, ki si jo želi vsako podjetje. To so potencialni kupci, ki so pustili svoje kontaktne podatke, saj jih zanima vaša ponudba. Z namenom doseganja čim boljših rezultatov, se pred izvedbo lead generation oglaševalskih kampanj posvetimo poznavanju ciljnih skupin, izbiri kanalov in skrbni pripravi ustreznih komunikacijskih sporočil, ki bodo pritegnila potencialne kupce.
Jasno pozicioniranje na socialnih omrežjih je danes za obstoj (sploh pa RAST!) nujno. Nastop na socialnih omrežjih je najpogosteje sestavljen tako iz organskih objav kot tudi iz plačljivih oglasov. Najpomembnejša pri tem je vsebina, prilagojena ciljni publiki, in privlačen izgled objav. Ne glede na to, ali gre za kampanjo na Facebooku, Instagramu, LinkedInu ali Youtubu, pri vsaki platformi upoštevamo oglaševalske posebnosti in značilnosti uporabnikov spletnega mesta ter vaših ciljnih strank.
Nudimo oglaševanje na naslednjih platformah:
Ustvarjamo oglaševalske kampanje in optimiziramo oglase tako, da boste kar najbolje izkoristili svoj denar. Plačilo na klik (PPC) preko Google oglaševanja omogoča izstopanje na vrhu iskalnika samo pri ciljnih strankah, ki po določenih ključnih besedah iščejo vaše izdelke ali storitve.
85 % potrošnikov uporablja internet za iskanje produktov, storitev ali lokalnih podjetij.
Več kot 40 % klikov gre na prve tri plačane oglase v rezultatih iskanja.
Prepoznavnost blagovne znamke je z Googlovimi plačanimi oglasi mogoče povečati tudi do 80 %.
Promet, pridobljen s plačljivimi oglasi, prinese tudi do 50 % več konverzij kot organsko oglaševanje.
Videoposnetki povečujejo prepoznavnost blagovne znamke, spodbujajo sodelovanje med blagovno znamko in sledilci ter povečujejo prodajo. Ne glede na to, ali so umeščeni na vaše spletno mesto ali na vaših družabnih omrežjih, oskrbeli bomo, da bodo vaše video vsebine videli pravi ljudje na pravem mediju.
Vsebina je tista, ki bo pritegnila ustrezno ciljno skupino že na prvi pogled. Pri pisanju vsebin za namene oglaševanja upoštevamo značilnosti vaše ciljne publike, spletnega medija in trende v panogi. Ustvarjanje vsebin zajema pisanje e-mail sporočil, oglasov, organskih objav, blogov, sloganov, zgodb, sporočil, video produkcijo in še veliko več.
Za ustvarjanje konverzij je ključnega pomena, da ostanete v stiku s svojimi potencialnimi strankami dokler ne postanejo vaši kupci. Poskrbeli bomo, da vaše bodoče stranke ne bodo pozabile na vas - preko oglasov na socialnih omrežjih, YouTube in Google oglasov. Tudi po zaključku nakupa. 😉
E-poštni marketing je hiter, stroškovno učinkovit in merljiv način oglaševanja. Prav tako je odličen za ohranjanje stikov z vašimi strankami, zanimanja za vaše podjetje, pospeševanje prodaje in ustvarjanje novih nakupov. Ključno pri tem je ustvarjanje vsebine z visoko dodano vrednostjo za vaše občinstvo.
Smo proaktivni, odgovorni za svoje rezultate in kot podaljšek vaše ekipe nikoli ne nehamo delati za izboljšanje uspešnosti oglaševalske kampanje. Kaj še čakate?