O tem da je digitalni marketing za vsako podjetje investicija, smo že pisali tukaj. Seveda pa je potrebno z denarjem, ki je temu namenjen, ravnati preudarno. Pametna poraba je namreč ključ do uspešnega poslovanja podjetja in eden od načinov, da stroški oglaševanja ne uidejo izpod nadzora.
Zavedamo se, da vse vodje marketinga nimajo tudi znanja s področja financ in računovodstva, zato vam v digitalni agenciji to delo lahko močno olajšamo.
Pod pojmom marketinških investicij prištevamo vse izdatke, ki nastanejo pri promociji vašega podjetja. Pri tradicionalnih oblikah oglaševanja je to pomenilo tiskanje oglasov, oglaševanje na televiziji in plače zaposlenih. Danes pa k tem spadajo še stroški oglaševanja v digitalnih medijih, ki so vedno večji.
Marketinške investicije tako nenehno rastejo, saj digitalni marketing postaja nujen za vsako podjetje, če želi ostati na trgu konkurenčno. In podobno kot je digitalni marketing zelo široko področje, so si tudi izdatki med seboj zelo različni. Ti med drugim vključujejo izgradnjo prepoznavne identitete podjetja, postavitev in vzdrževanje spletne strani, kreativno zasnovo in izvedbo trženjskih kampanj, video in foto produkcijo, uporabo orodij za marketinško avtomatizacijo in še mnogo drugega.
Največji izziv trženja je ravno v tem, da je podjetje vedno na tekočem z vsemi marketinškimi izdatki. To pa je tudi edini način, da ne preseže proračuna. V izogib temu se odločite za sodelovanje z našo inHouse marketing agencijo, saj imamo pri svojem delu jasno strategijo:
Dobro načrtovanje se vedno začne z opredelitvijo ciljev in metoda SMART (specifičen, merljiv, dosegljiv, realističen, časovno omejen) je vedno dobro izhodišče tudi za nas. Tako natančno vemo, kaj želimo doseči, hkrati pa dobimo boljšo predstavo o tem, kako na pravi način porabiti denar.
Na podlagi ciljev izberemo tisto marketinško strategijo, ki je v dani situaciji najbolj primerna (SEO optimizacija, e-mail marketing, oglaševanje na družbenih omrežjih, video produkcija, plačljivo oglaševanje …). Z izbiro primernih strategij ciljamo na pravo ciljno publiko, pri čemer uporabljamo najsodobnejšo programsko opremo.
Pri vseh projektih smo vedno na tekočem s porabo stroškov. To nam omogoča predloga za izračun proračuna, s katero imamo na enem mestu zbrane vse informacije o porabi denarja. Te so vedno na voljo tudi našim naročnikom.
Višino proračuna običajno določimo skupaj z naročnikom na podlagi ciljev, ki jih želimo skupaj doseči. Naša cilj je, da znotraj dodeljenega proračuna iztržimo čim več.
Zavedamo se gospodarnega ravnanja z vašim denarjem, zato v ta namen tedensko spremljamo dejansko porabo in jo sproti prilagajamo glede na trenutno situacijo.
Če vemo zakaj in kako porabljamo denar, lahko na podlagi tega sprejemamo pametne odločitve. Če so se določene strategije obnesle, lahko sredstva zanje podvojimo in obratno. Bistveno pa je, da na podlagi porabljenega denarja vemo, ali smo dosegli ali presegli tudi cilje, ki smo si jih na začetku zadali.
Vsako podjetje si želi imeti jasen vpogled v porabo svojega denarja. Enako velja tudi v primeru digitalnega marketinga. Temu pa se podjetje lahko izogne, če se odloči za sodelovanje z našo agencijo.
Naročniki imajo v tem primeru vedno pregled nas vsemi aktivnostmi, ki so bile že izpeljane in ki še bodo. Z rednimi sestanki pa poskrbimo, da so naši stroški oglaševanja v okvirih, za katere smo se dogovorili skupaj s poslovnimi partnerji.
Z denarjem podjetja ravnamo kot s svojim, zato je poraba sredstev vedno transparentna. Glede na dogajanje na trgu izbiramo učinkovite strategije, ki jih po potrebi nenehno prilagajamo.